خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ ایرانسل
nokia_lumia_920_mobile_review_06.jpg خرید شارژ ایرانسل
یکی از نکات بدون تغییر در رابطه با تولیدات شرکت نوکیا کیفیت ساخت بسیار بالای این محصولات است که تقریبا بلا استثنا حتی در محصولات بسیار ارزان‌قیمتی مثل خانواده 11xx و 12xx نیز به چشم می‌‌خورد و طبیعتا برترین ساخته شرکت نوکیا نیز نمی‌تواند از این قاعده مستثنی باشد. بدنه Lumia 920‌ بطور کامل از پلی‌کربنات مات و بسیار با کیفیت در پنج رنگ متنوع ساخته شده که این رنگ خود بخشی از جنس بدنه بوده و در صورت خراشیدگی نیز تغییری در خرید شارژ ایرانسل این رنگ ایجاد نمی‌شود. گوشه‌های خمیده صفحه‌نمایش، کناره‌های محدب دستگاه در ترکیب با قسمت تخت بالای پنل ظاهر بسیار جذابی برای 920‌ فراهم نموده که استحکام و زیبایی آن را در کمتر مدل دیگری می‌توان یافت. بدنه این گوشی بصورت Uni-body‌ بدون دسترسی به المان‌های داخلی مثل باتری طراحی شده که در درازمدت می‌تواند به عاملی برای نگرانی از تعویض این قطعه منجر شود.
صفحه‌نمایش خرید شارژ ایرانسل
طراحی ظاهری خرید شارژ ایرانسل
طراحی جعبه Lumia 920 با رنگ پس‌زمینه خرید شارژ ایرانسل آبی و تصویر بزرگ گوشی شباهت نزدیکی به دیگر ویندوزفون‌های نوکیا در یکی دو سال اخیر دارد در این جعبه نچندان بزرگ بجز خود گوشی تنها المان‌های استاندارد و همیشگی این رده شامل شارژر، کابل USB و هدست سیمی قرار دارد. طراحی و شکل ظاهری هدست سیمی دستگاه کیفیت نسبتا بالایی در مقایسه با بسیاری دیگر از اسمارت‌فون‌های گران‌قیمت داشته و سرِ گرد و پوشش لاستیکی برای قرارگیری در گوش، این هدست را که به رنگ بدنه دستگاه طراحی شده را بسیار مقبول نشان می‌دهد. تنها المان دیگر حاضر در این بسته‌بندی آچار مخصوصی برای خارج کردن سیم‌کارت است.
nokia_lumia_920_mobile_review_04.jpg خرید شارژ ایرانسل
سایز 4.5 اینچ بزرگ‌ترین ابعادی ست که نوکیا تا به امروز در تولیدات خود بکار گرفته است؛ آخرین مدل این شرکت با این سایز Communicator هیجان‌انگیز 9500 است که از زمان ساخت آن بیش از 8 سال می‌گذرد. البته پنل 4.5 اینچی 9500‌ با وضوح 200×640 پیکسل و فشردگی 149ppi به هیچ عنوان با صفحه‌نمایش 4.5‌ اینچی Lumia 920 با رزولوشن 1280×768 خرید شارژ ایرانسل پیکسلی و فشردگی فوق‌العاده 332ppi قابل قیاس نیست و در یک ردیف قرار دادن آن‌ها بیش از هرچیز به یک شوخی شبیه خواهد بود.
در حال حاضر برترین اسمارت‌فون نوکیا بعنوان برند شماره یک دنیای موبایل است این گوشی جذاب که در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، زرد و قرمز ارائه می‌شود روی کاغذ امکانات متعدد و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار دوست‌داران این شرکت قرار می‌دهد. با ما در نگاه خرید شارژ ایرانسل کاملی به این اسمارت‌فون مجهز به نسخه هشتم ویندوزفون همراه شوید.
ابعاد Lumia 920 برابر با 10.7×70.8×130.3 میلیمتر است که بجز ارتفاع که اندازه‌ای متناسب با سایز پنل دارد. عرض گوشی بیش از اندازه زیاد به خرید شارژ ایرانسل نظر می‌رسد و در مقایسه با Samsung Ativ S با 0.3 اینچ پنل بزرگ‌تر نیز عرض بیشتری دارد. قطر دستگاه نیز برای یک مدل High-end‌ گران‌قیمت چندان قابل‌قبول نیست جایی‌که تقریبا تمامی مدل‌های پیشرفته امروزی به قطری کمتر از 9‌ میلیمتر دست یافته‌اند. این قطر نسبتا زیاد البته به مقدار زیادی به ماژول دوربین این مدل وابسته است و بعنوان مثال در مدل 820 با دوربین متفاوت این قطر تا حدودی کمتر شده است.
nokia_lumia_920_mobile_review_03.jpg خرید شارژ ایرانسل
جعبه محتویات خرید شارژ ایرانسل
nokia_lumia_920_mobile_review_01.JPGافول روزافزون پلتفرم سیمبین از دید بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران به نقطه پایانی برای ستاره پر فروغ نوکیا و شکستی تمام‌عیار برای این غول فنلاندی تعبیر شده است خواب آشفته‌ای که با اوج‌گیری روزافزون اندروید و iOS در زمانی اندک به کابوسی وهم‌آلود برای برند همچنان شماره یک دنیای موبایل بدل شده و سهم این شرکت از بازار اسمارت‌فون که زمانی بیش از نیمی از این رده را به خود اختصاص می‌داد را به کمتر از 5 درصد در سال‌های اخیر تقلیل داد. تصمیم نوکیا برای برگشت از این کوره‌راه، پلتفرم ویندوزفون شرکت مایکروسافت بود که در زمان این انتخاب یعنی نمایشگاه MWC خرید شارژ ایرانسل 2011 با وجود نقص‌های متعدد و انتقادهای شدید کاربران و منتقدان از این سیستم‌عامل بعنوان ریسکی کاملا بزرگ تلقی شد که می‌توانست شرایط نوکیا را از بد به فاجعه بدل کند اما گذر زمان و ارائه ویندوزفون 8 نشان داد که نوکیا در این تصمیم چندان نیز اشتباه نکرده است جایی‌که در انبوه اسمارت‌فون‌های اندرویدی با سازندگانی از چهارگوشه جهان (حتی ایران!!) نوکیا در رده کاملا جذاب ویندوزفون 8 بخوبی می‌درخشد البته دیگر برندها همچون hTC و سامسونگ نیز با یکی دو مدل معدود در این کلاس حضور دارند اما دو عامل کیفیت ساخت و تایید همه‌جانیه مایکروسافت، نوکیا را در فاز بسیار متفاوتی نسبت به سایرین قرار می‌دهد. برترین محصول نوکیا در این رده Lumia 920 است که با مشخصات پیشرفته و توصیف شرکت سازنده بعنوان بهترین Camera Phone این برند به جایگاه مستحکمی در کلاس High-end دست می‌یابد.
اما مشکل قطر نسبتا زیاد 920 با در دست گرفتن آن و حس وزن 185‌ گرمی این مدل کاملا به فراموشی سپرده می‌شود این وزن بسیار زیاد حداقل 40 گرم از سنگین‌وزن‌های اندرویدی بیشتر بوده و با یک حساب سرانگشتی به راحتی می‌توان 920 را سنگین‌ترین اسمارت‌فون سال 2012 در تمامی رده‌ها نامید. این عنوان با اینکه مطمئنا نکته منفی مشهودی برای نوکیا است اما از سوی دیگر نیز برای بسیاری از افراد که وزن بالاتر گوشی خرید شارژ ایرانسل را معیاری برای کیفیت تلقی می‌کنند می‌تواند یک جذابیت محسوب شود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: